Ammunta

Osallistuaksesi ammuntatapahtumiin

Sinun tulee olla Ylöjärven Reservinaliupseerien jäsen. Lisäksi nykyään radoille vaaditaan myös ampuja- tai valvojakortti (selitetty terkemmin SATLSTO yleisohjeessa). Jos sinulla ei korttia ole, voit hakea sellaista oman jäsenyhteisösi kautta. Yhdistys tilaa sitten kortit keskitetysti TASERA:lta, pari kertaa vuodessa.

2024 vuositarrat ampujakortteihin ovat nyt haettavissa satakunnan lennoston ampumaradan päävalvojan kopilta.

Jos et ole vielä jäsen, voit liittyä jäseneksi tästä

Sinulla tulee olla voimassaoleva ampumaturvavakuutus. Vakuutuksen voit tilata tästä

Yhdistyksen toistuvat ampumavuorot 2024

Pistooliammuntaa talvella 2023-2024

Kivääri- ja pistooliammuntaa lennoston radalla kesällä 2024

Ampumapäiväkirja/kuntokortti

Kymppi on ampumapäiväkirja, jonka avulla reserviläinen voi pitää kirjaa ampumaharjoittelustaan. Sovelluksen käyttäminen edellyttää rekisteröitymistä ja toimivaa sähköpostiosoitetta tai Facebook-tiliä.

Ampumaharjoitteen tallentaminen tapahtuu luomalla uusi suorite, jonka sisälle voidaan kuvata yksi tai useampi ammuttu sarja. Jokaisella sarjalla voi olla erilaiset tiedot (asetyyppi, toimintamekanismi, kaliiperi, laukausten lukumäärä, etäisyys).
Kymppi 1.0 ampumapäiväkirja on nyt testattavissa osoitteessa: Kymppi

Reserviläisurheiluliiton kenttäkelpoisuusohjelma on tuottanut Tikki-mobiilisovelluksen. Sovelluksen kautta reserviläiset voivat kirjata ylös omia testituloksiaan.
Sovellus on avomessa testikäytössä. Sovellukseen pääsee matkapuhelimen Internet-selaimen kautta ja lisätietoja löydät Reserviläisurheiluliiton sivuilta. Tikki

Ammuntatapahtumat vuonna 2024

Ampumapäivä SATLSTO:n radalla

Ylöjärven Reservinaliupseerien jäsen ole yhteydessä ammuntoihin ja ampujakortteihin liittyvissä asioissa:

Timo Mäkiseen.
timomakinen@elisanet.fi

Ajo-ohjeet Satakunnan Lennoston ampumaradalle

* Seuraa ajo-ohjeita Satakunnan Lennostoon (tie 3003 Pirkkala)

* Jatka tietä 3003 Satakunnan Lennoston varuskunnan ohi n.1km.

* Käänny kohdasta vasemmalle, tien päällä pieni musta tienviitta ”Varuskunnan Ampumarata”.

** Jos et löydä ampumarataa, voit myöskin ajaa Satakunnan Lennoston portille ja kysyä ajo-ohjeita.