23.9.2021

Lahjoitus Ylöjärven diakoniatyölle

Ylöjärven Reservinaliupseerit ry lahjoitti Ylöjärven diakoniatyölle 150 kappaletta joulukalentereita. Diakonityöntekijä Minna-Liisa Koskimaata hämmästytti laatikoiden suuri määrä. Laatikot pinottiin nättiin pinoon seurakuntakeskuksen toimistoon, jossa ne odottavat jatkokäsittelyä.

Koskimaa totesi, että kaikilla perheillä ei ole varaa hankkia lapselle joulukalenteria, joten lahjoitus tuli todella tarpeeseen. Lahjoituksen luovutti 23.9.2021 Ylöjärven Reservinaliupseerit ry: n puheenjohtaja Sami Rantanen.

Kuvassa:Minna-Liisa Koskimaa ja Sami Rantanen

Aliupseerit halusivat lahjoituksellaan huomioida vähävaraisia perheitä ja tuottaa hyvää mieltä korona-ajan keskellä. Reserviläistoiminta on paljon muutakin kuin vain ihmisten yleisesti olettamaa makkaran grillausta tai ammuntoja. Erilaiset talkoot, perhetapahtumat sekä hyväntekeväisyys kuuluvat olennaisena osana reserviläistoimintaan sekä reserviläistoiminnan arvomaailmaan kertoo Rantanen.

Vaikka pienestä asiasta on kyse, niin toivottavasti lapset saavat lahjoituksen myötä jouluiloa Rantanen toivoo.