Pistooliammuntaa talvella 2023-2024

ma 2.10.2023 - ma 25.3.2024

Ainonkatu 2, 33100 Tampere

Ylöjärven reservinaliupseerit ry järjestää talvella 2023-24 jäsenilleen pistooliammuntavuoron Osmonkallion väestönsuojan ampumaradalla yhteistyössä Ylöjärven reserviupseerien ja maanpuolustusnaisten kanssa. Vuorot 2.10.2023 alkaen maanantaisin klo 18-20 siten, että klo 18-19 harjoitellaan SRA-ammuntaa ja klo 19-20 perusammuntaa.

Osallistumismaksu laina-aseella: Pienoispistooli 10€ ja 9mm sotilaspistooli 20€, sisältäen 50 laukausta. Maksu paikan päällä käteisellä tai Mobilepayllä.

Omalla aseella ja patruunoilla osallistuminen on maksutonta. Kaliiberi max. 9mm.

Ilmoittautuminen viimeistään edellisenä iltana sähköpostilla ampumatoiminta.yrau(at)gmail.com. Ilmoita viestissä jäsennumerosi, laina-aseen tarpeesi sekä kummalle vuorolle (SRA- vai perusammunta vai molemmille) olet ilmoittautumassa. Huom. jokaiseen kertaan pitää ilmoittautua erikseen.

Ota mukaan omat kuulosuojaimet, lainasuojaimia on rajoitetusti.

Viikottaiset vuorot jatkuvat 25.3.2024 saakka.